.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری نشست‌ هم‌اندیشی با نخبگان جوان گیلان

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی با نخبگان و جوانان این استان در سال جاری خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس محمد بابایی عصر امروز در جمع تشکل‌های جوانان سازمان‌های مردم‌نهاد استان در سالن تئاتر مهمانسرای المپیک رشت با بیان اینکه از انتقادهای سازنده استقبال می‌کنیم، اظهار کرد: امسال باید حول محورهای ارتقای جایگاه سمن‌های مردم نهاد، نشست‌های هم‌اندیشی با نخبگان و جوانان، برگزاری ستاد ساماندهی امور جوانان در دل کمیته‌های تخصصی و تفاهم و همکاری با سمن‌ها حرکت کنیم.

وی، تمدید مجوزهای سمن‌ها و شیوه‌های همکاری دبیران با اداره کل ورزش و جوانان و معرفی مدیران جدید امور جوانان را از اهداف این گردهمایی عنوان کرد.

این مسئول ادامه داد: پس از ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان جوانان یک وقفه یک ساله در فعالیت‌ تشکل‌های مردم‌نهاد ایجاد شده است اما با تلاش و پشتکار عقب ماندگی یک ساله را با تلاش روز افزون جبران می‌کنیم.

وی با بیان اینکه مسئولان سمن‌ها در بانک ملی باید حساب جاری سه امضایی افتتاح کنند، تصریح کرد: پس از ارائه طرح و برنامه و تایید کارشناسان و اجرای آن از طرف اداره کل مورد مساعدت مالی قرار می‌گیرند.

بابایی با تاکید بر ضرورت توجه به نظم و انضباط در کار سازمان‌های مردم‌نهاد، اذعان کرد: در جلسات آینده مسئولان ستادی اداره کل ورزش و جوانان نیز حضور می‌یابند و باید طبق دستورالعمل فعالیت شود تا نقطه ضعف به دست دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی داده نشود و سمن‌ها به دور از هرگونه انحرافات در حوزه فرهنگی‌ ـ ‌اجتماعی و ورزشی به ما کمک کنند.

وی با اشاره به ایتکه تمدید مجوزها و اعتبارنامه‌ها در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: باید ببینیم تشکل‌ها در کجا قرار دارند و طوری طراحی کنیم تا به جمع‌بندی محکمی دست یابیم.

این مسئول، درباره ادغام سازمان ورزش و سازمان جوانان یادآور شد: در دنیا حوزه ورزش و جوانان ادغام است و در کشورمان نیز تشکیلات ورزش از ابتدا با نام انجمن ورزش و جوانان راه‌اندازی شده بود و تدابیری اتخاذ می‌شود تا تشکل‌ها با روسای هیئت‌های ورزشی نشست مشترک داشته باشند و طرفین شناخت بیشتری نسبت به یکدیگر پیدا کنند و با کمک این تشکل‌ها ورزش همگانی که سلامتی و نشاط به ارمغان می‌آورد را فعال‌تر می‌کنیم.

وی، از برگزاری سه نشست آینده فصلی سمن‌ها در تابستان با نام «ماه رمضان»، پاییز با نام «شهید فهمیده» و زمستان با نام «دهه مبارک فجر» خبر داد.

روسای تشکل‌های جوانان 14 تا 29 سال سن دارند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.168 seconds.